субота, 18 листопада 2017 р.

Тема 4
Практична робота «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин у середовищі програмування»
Складіть програми для розв’язання наступних задач:
4.1. Для даної сторони знайти периметр квадрата. Дано одне ціле число – сторона квадрата. Вивести на екран одне число – периметр квадрата.
    Приклад
      Вхід                                                   Вихід
      4                                                        16
4.2. Дано два дійсних числа по одному в кожному рядку. Вивести результат від ділення першого числа на друге з точністю до десятих.
    Приклад
      Вхід                                                   Вихід
      4.53                                                    2.3      
      2                   
4.3. Дано два цілих числа – кількість рядів та кількість місць у кожному ряді у  кінотеатрі. Вивести на екран одне число – максимальну кількість глядачів, що може вмістити кінотеатр.
    Приклад
      Вхід                                                   Вихід
      15 20                                                  300
4.4.Дано рядок. Вивести його 12 разів підряд
    Приклад
      Вхід                                                   Вихід
      Fox                                               FoxFoxFoxFoxFoxFoxFoxFoxFoxFoxFoxFox
Задачі підвищеної складності.
4.5. Дано чотирицифрове число. Вивести суму його цифр.
    Приклад
      Вхід                                                   Вихід
     1796                                                        23
4.6. Байкер рухається зі швидкістю v км/год по кільцевій дорозі довжиною s км. Через кожен кілометр стоять позначки. Біля якої позначки буде байкер через t годин після початку руху, якщо він рухається від нульової позначки у зростаючому напрямку? У трьох рядках дано по одному натуральному числу vst. Вивести одне ціле число – номер позначки, біля якої буде байкер.
    Приклад
      Вхід                                                   Вихід
      60                                                       40
      80
      2
4.7. У деякій грі фігурі дозволяється ходити лише на одну клітинку через її сторону (не по діагоналі). Фігурі,  що знаходиться у клітинці з координатами (х1, у1) , потрібно дійти у клітинку з координатами (х2, у2). Яку мінімальну кількість ходів вона має здійснити, якщо інших фігур немає.
Дано чотири натуральних числа х1, у1, х2, у2 (1≤х1, у1, х2, у2≤8). Вивести єдине ціле число – відповідь на задачу.
Приклад
      Вхід                                                   Вихід
      2 5 3 7                                               3


Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю Вас, читачі мого блогу, який присвячений вивченню мови Python у школі. Даний курс розрахований на учнів 8 класу, що навчаються за пр...